HTML

gépcseléd

Nem csak azokról a gépekről lehet írni, amin kijelző vagy hangszóró van.

Friss topikok

  • Takács Gyula: Ismerem a Vízimanót. Amit beszív, az benn is marad, csak épp tényleg nem mindig szív erősen. Arra ... (2015.05.13. 00:29) Nem mind arany..., ami kurva drága
  • sasmadar77: e-bay-en sokkal olcsóbban lehet fejet venni. Mi is vettünk 2500Ft-ért 4 db-os oral-b-t ami itthon ... (2012.08.03. 16:26) Meguntam a kefélést
  • hűtőbaj: Sajnálattal közlöm,hogy múlt hét csütörtökön felrobbant az Angliában élő szeretett barátnőm hűtősz... (2011.03.09. 13:19) Időzített bomba a konyhában
  • szellemnyulszellem (törölt): @Bergeroth: hát ezen össze-vissza szartam magam. (2011.01.23. 22:18) Kinyírja a H1N1 vírust a légkondi
  • K_Dani: A szúnyogriasztás/írtás témáról bővebben olvashattok (angolul) egy korrekt cikket az alábbi linken... (2010.07.06. 02:25) Szúnyogmentes övezet

Linkblog

Nem mind arany..., ami kurva drága

2009.11.04. 10:32 :: Piimpa

Zoltán néhány éve kisebb vagyonért vásárolt magának fess és műszakilag is izgalmas porszívót. Nem kellett volna… De mivel más kárán tanul az okos, ezért azt a tanulságot leszűrheti mindenki, hogy a legcsecsébb terméket se érdemes kipróbálás nélkül, első látásra szerelemből megvenni.

 
"Mi egy Zelmer Vizimanó vagy valami hasonlóan "vicces" nevű porszívót szereztünk be pár éve, ami talán éppen akkoriban jelent meg. 50-60 ezer forintba került, tehát nem volt egy olcsó darab. Mechanikusan és műszakilag is izgalmas volt, vízen keresztül szívta a levegőt, és porzsákot sem használt. Villamosmérnök vagyok, nekem a kialakítás nagyon tetszett, feleségemnek meg a neve, így szokásunkkal ellentétben első felindulásunkban megvettük.

Az egész jópofa szerkezetnek egyetlen apró hibája az volt, hogy porszívózásra nem volt alkalmas. Negyven felé közelítek és férfi ember létemre is volt pár porszívó a kezeim között. de ennyire gyenge szívást még a legbénább, legöregebb, leginkább teli porzsákos készülék sem produkált. Néhányszor kipróbáltuk, de aztán annyira bepöccentünk rajta, hogy hamarost megváltunk tőle.

Azóta csak a hagyományos porszívókban bízunk. Tényleg minőségi darab volt, csak a port nem szívta. Van egy takarítógépünk csak az olyan macerás egy gyors porszívózáshoz, így nem sokkal utána hogy elpasszoltuk vettünk egy szupermarketes olcsó  porszívót tízezer alatt, ami azóta is teszi a dolgát.”

Kibabrált Önnel a drága hűtőszekrény? Vagy ellenkezőleg, a szomszéd százezer forintos vasalóját legyalulja a Tescos csoda? Írja meg bátran, ne habozzon!
ide: gepcseled@gmail.com

11 komment

Címkék: vizes porszívó rossz porszívó

A bejegyzés trackback címe:

https://gepcseled.blog.hu/api/trackback/id/tr861497897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shaugar 2009.11.04. 12:44:46

Nem értem, hogy kinek jut eszébe ötvenezer forintért porszívót venni. Bár az is igaz, hogy a nyolcezer forintos semmit se ért, de a 18.000-be került Samsungommal semmi baj nincsen.

Kompót 2009.11.04. 12:47:22

Én azt nem értem, hogy mi értelme van porzsák nélkül.. Amennyit meg lehet spórolni a porzsákon, annyira nincs értelme, hiszen, mikor kiürited, annyi por száll ki, hogy kezdheted előröl az egészet!

vivax 2009.11.04. 12:50:34

én is egy (pár éve) 25rugó körüli textilporzsákos hótthagyományos Philipssel nyomatom már évek óta(ffi létemre hetente egyszer vagy 50m2 szőnyeg felületet) Igaz hogy hangos mint az állat, de nagyon kajak, és viszonylag jó szűrője van, nem fújja tele porral-bűzzel a légteret.

Piimpa 2009.11.04. 13:01:32

Milyen gyakran szoktad cserélni a porzsákot? Nálam ez kritikus probléma, benn tolom a belvárosban, szerintem kétnaponta kell porszívóznom a por miatt. Gondolkoztam már porzsák nélküli eszközön, lehet hogy anyagilag jobban megérné.

Hakka sallala 2009.11.04. 14:00:22

Nekem pont olyan van, igaz 2x.000 be került. Kurvajól szív, semmi gondom vele, sztem megérte. Cserélhetős, lehet bele porzsákot is tenni. R

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2009.11.04. 14:00:28

Ezeknél a műszaki cikkeknél megtanultam, hogy gyakran a legolcsóbb cuccok a legjobbak. Pl. dvd lejátszó, mobil, számítógép. Minél szofisztikáltabb egy cucc, annál nagyobb a hibaszázaléka. Egy 4 éves SonyEricson mobil ma is megbízhatóbban működik, mint egy érintőképernyős csicsamobil.5 éve használok egy 10000 ft-os porszívót, meg egy 500 Ft-os hajszárítót, kifogástalanul:)

Rejtélyes 2009.11.04. 14:02:33

A vizes porszívónál nincs por, mert a vízben marad, amit felszív. A kialakítással és a helyes szívóerővel az ilyen porszívó jobb, mint egy hagyományos. Ideális alkalmazási területe pl allergiásoknak vagy nagytisztaságú helyen.

Hakka sallala 2009.11.04. 14:02:46

Aquario a miénk.. ezt elfelejtettem.

zezse 2009.11.04. 14:06:14

én hosszas fórum tanulmányozás után vettem egy porzsák nélküli darabot, 24.000-ért. ez valami ciklon rendszerű darab, ezért egybe jön ki a por/szőr egy golyóban. azért is praktikus mert a fijam legóit ki tudom válogatni, porzsákosnál ez macerás. van valami turbó kefe névre hallgató része, ezért bírnak sok pénzt elkérni, nem egy nagy találmány, a levegő által forgatva pörög egy kefe, ami felszedi extrán a szőrt és a koszt. hááát erről nem vagyok meggyőződve. ezt szeretik a gyártók plusz pénzért adni, nem érdemes költeni rá. elég reklámszerű szöveg lett, de tényleg bírom ezt a darabot.

Piimpa 2009.11.04. 14:42:05

@zezse: kaptam tesztre valami brutál lg masinát. ugyanilyen ciklonos, motoros kefés cucc, még csak egyszer kapcsoltam be eddig, de olyan mintha lenne egy gázturbina a lakásban, és ennek megfelelő volt a hatékonysága is. kíváncsi vagyok eléggé, hogy mit kezd a kutyával, macsekkal, kisgyerekkel

Takács Gyula 2015.05.13. 00:29:27

Ismerem a Vízimanót. Amit beszív, az benn is marad, csak épp tényleg nem mindig szív erősen. Arra jutottam, hogy ennek egy kis konstrukciós hiba az oka. A víz fölé lóg az a kosár, ami a por nagyobb részét összegyűjti. De nem lóg eléggé fölé. Ha kicsit lendületesebben gurítjuk a masinát szőnyegeken, küszöbökön és szobákon át, akkor a víz rálögybölődik a kosár aljára, ettől átnedvesedik az ott felgyűlt (és egy ritka szövésű filterrel felfogott) portömeg, ami aztán elállja a levegő útját...
süti beállítások módosítása